Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení vašich zkušeností při procházení webových stránek. Z nich jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může ovlivnit vaše prohlížení.
Proč diverzita
Dát příležitost různorodým lidem je nejen správné, ale i byznysově výhodné. Diverzita dlouhodobě přináší více kreativity, inovace a otevírá dveře novým příležitostem, zákazníkům, zákaznicím a obchodním partnerům. Klíčem je však fungující inkluzivnífiremní kultura. Glassdoor |McKinsey|BCG| Cloverpop
až 76 %
Kandidátů preferuje diverzitu ve firmách
o 45 %
Finanční výsledky jsou lepší
o 35 %
Výkonnost týmu se zvýší
87 %
Lepších byznysových rozhodnutí
"To, co diverzita organizaci přináší v byznysových číslech je důležité, ale mnohem důležitější je skutečný zájem dát všem lidem rovné šance a víra v respekt odlišností."
Jana Tikalová
Ředitelka OPIM
Příklady z praxe
Kiwi.com
V 2018 jsme se zaměřili na rodiče s cílem připravit se na baby boom. Ve firmě bylo tehdy jen 17 žen na mateřské, 50% žen mělo průměrný věk 25 let. Program usnadňuje ženám odchod na mateřskou díky systematické komunikace liniových manažerů, nastavení procesů, open rozhovorů a informačním balíčkům od legislativy až po praktické kroky. Rodiče zůstávají v pravidelném dění firmy, vzdělávají se a díky programu 30% žen si může přivydělat. Návratnost z rodičovské je v průměru do 1,2 roku, proškoleno bylo 60+ manažerů (r.2021).
L'Oreal Nordic
Tréninky pro manažery a recruitery na diverzitu a nevědomé předsudky ve společnosti L'Oreal Nordic pomohly během 2 let zvýšit zastoupení mužů z 22 % na 50 %.
Danske Bank
D&I je top prioritou firmy a součást byznysové strategie, plně podporována vedením firmy. Byla vytvořena Diversity Roadmap se strategií, programy a sběrem dat, Odstartovaly vzdělávací a podpůrné programy. Za 1,5 roku má firma podporu z řad nižšího managementu a o 10 % vzrostlo zastoupení žen ve vedoucích pozicích.
Společně podporujeme globální cíle Agendy OSN 2030 (SDGs), zejména cíle 5, 8 a 10.
Newsletter, který vám každý měsíc najde tipy.
Chcete inspirace v DEI a být v dění OPIM? Nechte nám na sebe e-mail.